ѕо наказу ќдеськоњ зал≥зноњ дороги є12 в≥д 25 с≥чн¤ 1957 року на основ≥ наказу ћ≥н≥стра шл¤х≥в сполученн¤ т. Ѕещева є3628 в≥д 24/XII − 1956 року орган≥зувати з I/I − 1957 року кл≥йну машинну станц≥ю є2 (ѕƒћ— - 2) з м≥сцем прописки по станц≥њ рижоп≥ль п≥дпор¤дкував њњ начальнику служби шл¤ху.
ƒистанц≥¤ шл¤хц ќдкськоњ зал≥зноњ дороги вид≥лила б≥л¤ 100 монтер≥в шл¤ху, 6 чолов≥к одм≥н≥стративно-кер≥вного апарату, з механ≥зм≥в: електробаластер, три електростанц≥њ, 27 штук електрошпалоп≥дб≥йник≥в, три електрогаЇчних ключа, електропилка, електросверлильний ≥ електрошл≥фувальний станки, 8 домкрат≥в, 16 штук модерон≥в, 2 зйомнињ портальних крана, костильн≥ лапи, молотки, ключ≥, кувалди, ломи, клЇщ≥.
“акож вид≥лено 30 вагон≥в (14 класних) ≥ ш≥сть квартир. “епер в минулому ѕƒ№ - 2 перейменована в кол≥йно-машинну станц≥ю є128, м≥сце приписки − станц≥¤ ¬апн¤рка.
ап≥тальний ремонт 17.03.83. ѕерегон ¬апн¤рка-∆уравл≥вка ѕ„-21
–оботи на ћ—
ћ—−128 тепер маЇ потужну базу з великою ланкозбиральною базою, шпалоремонтними майстерн¤ми, ланкорозбиральний стенд, польову колону, потужний механ≥чний цех, ¤кий обладнаний: машина дл¤ очистки щебеню − 2 шт, 3 хоппер-дозаторн≥ поњзди, кран дл¤ укладки ланок ≥ кран дл¤ розборки ланок, 5 моторних платформ, маневровий тепловоз, 5 важких орендуЇмих тепловоз≥в, 5 козлових кран≥в, 2 дрезини, 1 дизель електричний кран, 2 автомашини, стол¤рний, ковальський, зварочний цех, механ≥чна майстерн¤, ангар дл¤ важких кол≥йних машин.
ћашина дл¤ виправки ≥ п≥дбивки кол≥њ (¬ѕќ 3000) |
–озбиральний ≥ укладальний поњзди |
ѕобудований триповерховий адм≥н≥стративний будинок. ¬ ћ—-128 трудились 10 спец≥ал≥ст≥в з вищою осв≥тою ≥ 47 ≥з середньо спец≥альною, всього працювали 144 монтера кол≥њ.
”кладка кол≥й
∆итловий фонд складав близько 3000 м2. ќбладнаний спортивний майданчик. ѕћ—-128 мав св≥й дит¤чий садок.